15 Ağustos 2010 Pazar

Miley'den Yeni Bir Röportaj !



Hannah'dan beklediğin başarı düzeyin nasıldı , gelecek nasıl olacak. ?

-Ben yazarlığın inanılmaz bir meslek olduğunu düşünüyorum. Ve bizi her zaman çok şaşırtan bir şeydir. Yazarlar bizi başarılı yaptı. Yazarlık DisneyChannel'ın müzik , dizi , film gibi kapılarını açan bir şeydir.Gerçekten çok güzel bir ailenin bir parçası olduğum için gurur duyuyorum. Ben yeni şeyler için heyecan duyuyorum. Ama HM. sona erecek diye çok üzülüyorum. Bazen bir sona gelindiğinde , yeni bir işe başlamış gibi oluyorum. ;) ?

Sizinle dizinin nasıl değiştiğini düşünüyorsun?
-Ben , kesinlikle çok değiştirdik düşünüyorum. Ben sete geldiğimde annem oradaydı.O benim yardımcım, makyaj sanatçım, berberlerin ve gardırop kişmi aynı zamanda tüm kişilerim idi. Çok heyecanlıydım , ve ilk girdiğimde şöyle düşünüyordum ; '' Aman tanrım , aman tanrım !!!! Disney Channel setindeyim ve birazdan kendi dizim olucak ! '' Artık çok rahatım , set bizim evimiz gibiydi..

Sonuç fanların için heyecanlı ve hüzünlü ?
-Gerçektende öyle , bende üzülüyorum , artık başka çalışmalarım olucak , fanlarım onları da sevecek. Bu ara LOL filmini Demi Moore ile birlikte canlandırıcaz. Şu anda sadece buna sığınıyorum.. Hannah ile kariyerim çok çok çok uzun ve ekli bir şekilde oldu. Hannah Montana kitlesi sadece bu kadar değil , Miley kitleside çok fazla. Ben filmleri çeken bir mıknatıs değilim , kendim de bunlara başvuruyor , kariyerim yine oyunculuk olacak. Sadece gerçekten bir şeyler seçmek zorundasın , bu seçimi sen yaparsın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder