7 Ağustos 2010 Cumartesi

Miley'den Yeni Röportaj



Miley'nin Şimdi adlı dergiye yaptığı röportaj.(Şimdi dergisi yabancı bir dergidir...)

Muhabir:Sizin az çok sevgiliiz oldu ve şimdi bize yaşadığınız ilişkilerde ne tür sorunlar veyada ne tür mutluklar yaşadığınızı anlatırmısınız?
Miley Cyrus:Evet anlatabilirim.Bu zamana kadar bu konulardan uzak durdum fakat şimdi anlatacağım.Ama hangi ilişkimi anlatmamı istersiniz:)(güler)
Muhabir:Öncellikle ilk aşkınız Nick JONAS'ı öğrenmek isteriz.
Miley Cyrus:Tamam..Nick benim ilk aşkımdı ama altınıda çizmek istiyorum çocukluk aşkımdı.Çünkü biz onunla sadece 12 yaşındayken tanışmıştık.Nickin beni çok iyi anladığını ve de benim sanki zihnimi okuduğunu zannediyordum.Onunla çok eğlendik.Çok güldük.Daha sonra kimyamızın birbirini tutmadığını ve aslında hiç birbirimizi anlamadığımızı düşünürek Birbirimizden ayrıldık.Daha sonralar ilişkimize 2. bir şans vermeye karar verdik.Bu 2. şansta aslında birbirimizi çok iyi anladığımızı fakat anlaşamadığımızı anlamıştık.Bizde tekrar ayrılıp sadece iki iyi arkadaş olduk ve bu defteri burda kapattık.
Muhabir:Peki Justin GASTON Herkez sizin Nick Jonas'ı kıskandırmak için çıktığını sanmıştı ve bu konuda sizden açıklama gelmemişti Justin GASTON ile olan ilişkiniz nasıldı?
Miley Cyrus:Ben bu ilişkinin büyük bir hata sonucunda oluştuğunu düşünüyorum.Bizim aramızdaki aşk değildi.Sadece aşk sandığımız büyk bir yanılmaydı.Onlada çok eğlendik ama arkadaş olarak.Ama arkadaşlığımızı sürdürmüyoruz çünkü bu sevgililik hikayesi biraz kötü bitti.Ama kesinlikle Nick'i kıskandırmak için değildi.
Muhabir:Hmm.. Anladım.Peki gelelim 2010 Liam Hemsworth aranız nasıl bakalım Neler yaşıyorsunuz?
Miley Cyrus:Bu konuda diyebileceğim Tek şey
RUH İKİZİMİ BULDUM!!
Muhabir:Sizin adınıza çok sevindim.Aşkınız umarım sonsuz olur.Röportaj için teşekkürler.
Miley Cyrus:Umarım öyle olur,konuşma yapmak çok zevkliydi,ben teşekkür ederim :) .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder