28 Temmuz 2010 Çarşamba

Miley İle Hoş Bir Sohbet !



Bu kadar erken yaşta böylesine bir yıldız olmak nasıl hissettiriyor ?
Teşekkür ederim. :) Böyle sözler duymayı seviyorum. :) Böyle bir sorumluluk almak beni çok mutlu ediyor.Bazen üzerimde çok baskı olduğunu hissediyorum ama bu,daha iyi bir insan olmaya çalışmama yardımcı oluyor.

Bunu duymak ne kadar güzel,şımarmıyorsun yani ?
Hayır,kesinlikle !

Dünyanın dört bir yanından pek çok genç kız seni model alıyor.Bu nasıl bir his ve bu ilgiyi nasıl devam ettirmeyi düşünüyorsun ?
Aslına bakarsanız ne giydiğimin,kimle birlikte olduğumun çok da önemi yok.Onlar aslında beni ben olduğum için seviyorlar.Tabi sevdikleri içinde,benim gibi görünmek istiyor olabilirler.Onların sevdiği benim için çok önemli ve korumak için elimden geleni yapacağım.

Hayranlarının senin hakkında ne düşündükleri senin için önemli mi?
Tabi ki ! Hemde çok Önemli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder