31 Temmuz 2010 Cumartesi

Miley'nin Fanlarına Yazdığı Mektup



Sevgili fanlarıma;

Hepiniz benim kalbime en yakın şeylersiniz ve bazılarınızın ben twitter'ımı sildiğimden beri beni eskisi kadar umursamadığınızı duymak ruhumu parçalıyor. Bu, sizlere bağlı kalmanın muhteşem bir yoluydu ve o süre boyunca gerçekten daha çok arkadaşmışız gibi hissettim. Twitter doğru sebep için kullanıldığı sürece güzel bir şey. Bazen çalışmayı hesaba aldığınızda inanması zor olsa da işimi çok seviyorum.

Fakat sonuç olarak bu hala bir iş ve benim de biraz 'normal' bir hayata ihtiyacım var. Bana en yakın olanlara sık sık çok fazla özel hayatımın olmadığı ve bunun bir parçasının benim hatam olduğu konusunda şikayet ederim. Dünyaya yaptığım işi anlatan kişi benken, hayatımı toplum gözü önünde yaşadığım konusunda nasıl sızlanabilirim? Benim hayatımda yer alan bazı şeyler sadece benim hayatımda söylenmeli, dedikodu sitelerinde değil.

Hiçbir hayranımın onları sevmediğimi ya da umursamadığımı düşünmesini istemem AMA, aynı sevgi ve saygıyı paylaşarak benim de bir insan olarak büyüyüp hatalar yapabilmem için kendi alanıma ihtiyacım var. Kendi başıma yaşayıp öğrenebilmeliyim. Şov dünyasını asla bırakmak istemiyorum, bu benim hayatım, benim aşkım ve benim tutkum ama özel hayatımı başka insanların eğlencesi haline getiremem.

Twitter bıraktığım tek şey değil. Bu, bu özel siteye karşı bir saldırı değil, ben sadece tüm dünyadaki çocukların Cyberspace'ten uzaklaşıp biraz vakit geçirebileceğini düşünüyorum. Benim internetle olan problemim, negatifliği çok ulaşılabilir kılması. Bu insanlara, başkalarının hislerini herhangi bir neden olmadan incitme izni veriyor.

Bu gerçek dünya değil. Sadece bu değil, ama eğer birşeyler hakkında 'twit' yollamak yerine eğlendiğimiz şeyi yapmakla daha fazla vakit geçirirsek, yaşamlarımızdan çok daha fazla zevk alırız. Gerçekten çok az boş zamanım var ve sahip olduğum dakikaları ailem ve arkadaşlarımla geçirmeli ve bunun her dakikasını sevmeliyim.

Şimdi tabiki Liam'ın benim twitter'ımı kapatma sebebim olduğuna dair çok fazla söylenti var. Umarım benim gerçek hayranlarım bunun ne kadar aptalca olduğunu biliyordur. Ona, birinin onun adıyla sahte bir twitter hesabı aldığını söyledim ve ikimiz bunun ne kadar saçma olduğu hakkında konuştuk. Liam muhteşem bir arkadaş ve benden sayfamı silmemi istemedi, sadece o sitede ne kadar zaman harcadığımı fark etmemi sağladı.

Umarım hepiniz benim için ne anlam ifade ettiğinizi ve hepinizi ayrı ayrı ne kadar umursadığımı biliyorsunuzdur. Mileyworld ve MileyCyrus.com'dan daha önce twitter'da yaptığım gibi iletişim kurmaya devam edeceğim.

Hepinizi seviyorum.

Sevgiler,

Miley Cyrus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder